Avatar billede g91 Juniormester
30. november 2014 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Power management "nulstiller" regelmæssigt

Efter en af de seneste Windows opdateringer har jeg fået det problem, at min opsætning af power management efter nogle dage "nulstiller" til en default opsætning. Bl.a. at min skærm slukker efter 15 sekunder og at skærmens lysindstilling "skrues" helt ned - det er mildest talt pi...irriterende.
Win 7 64bit Lenovo.
Hvad kan årsagen være til at mine opsætninger tilsyneladende overskrives ?
Avatar billede milter Ekspert
30. november 2014 - 17:07 #1
Har du flere end een power management kørende samtidig. Se f.eks. linket herunder:

http://www.sevenforums.com/general-discussion/275168-power-options-resetting-shutdown.html
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2014 - 03:44 #2
ja det gjorde min win7 også bare. kan ikke gøre en skid ved det
Avatar billede g91 Juniormester
01. december 2014 - 10:19 #3
milter, tak for dit tip. Det var jeg ikke opmærksom på, og jo der var 2 power managementprogrammer kørende (men det er der ikke mere !)
Det er jo pokkers som producenterne tillader sig at fylde en med div. programmer som man ikke har bedt om, endsige ønske om. Men det er jo selvfølgelig en selv der børe være opmærksom på det.
Du er meget velkommen til at lægge et svar og få point.
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2014 - 13:52 #4
Velbekom, og ja, det er altid en god ide at checke, at man ikke får uønskede/unødvendige programmer installeret.