Avatar billede loww99 Nybegynder
29. november 2014 - 16:42 Der er 1 kommentar

Insert Boot Media in selected Boot device and press a key - HJÆLP MIG

Hej.

Min computer startede pludselig med at opdatere Windows 8.1 da jeg sad og spillede. Jeg tvangsslukkede min pc på slukknappen fordi at jeg gerne ville spille videre, men da jeg startede computeren igen skrev den "Reboot and Select prober boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key"

Jeg kender nogle som havde haft samme problem, som sagde at jeg skulle downloade noget på et USB stik og sætte den i min computer, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Håber i kan hjælpe, og da jeg ikke har så meget forstand på computer ville det hjælpe en del hvis i skrev præcist hvad jeg skal trykke og gøre.
På forhånd tak!

Oliver
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2014 - 17:14 #1
Hej Oliver og velkommen til Eksperten.
Du har kommet til at stille dit spørgsmål to gange.
Husk at lukke dette spm ved at lægge svar i næste indlæg og acceptere svaret.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1