Avatar billede collerboysdk Nybegynder
11. november 2014 - 20:14 Der er 5 kommentarer

ASUS computer.. Problemer med at loade og se videoer fra sider som ikke er youtube

Min computer er af en eller anden grund begyndt at holde op med at ville loade videoer fra andre hjemmesider.. Skærmen står bare stille, den viser på nogle sider at den loader.. Men har ingen betydning for sådan bliver den bare ved med at stå

Jeg tror ikke det er driveren da jeg har prøvet at søge efter opdateringer til den og den sagde jeg havde den nyeste..

Nogle ideer til hvad det kan være og hvad jeg kan gøre??
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2014 - 20:57 #1
hent divx - der er codecs med til det meste.
http://www.divx.com/

ryd op i browser - Ctr+Shift+Del - slet/tøm cache (det er det, der roder på harddisken, men ikke laver noget fornuftigt mere)
Avatar billede collerboysdk Nybegynder
12. november 2014 - 21:23 #2
Tak for inputet, men af en eller anden grund vil min computer ikke installere divX10 ved du hvorfor det er?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. november 2014 - 09:40 #3
når filen er downloaded, så højreklik på den, og vælg 'kør som administrator'
Avatar billede collerboysdk Nybegynder
16. november 2014 - 20:48 #4
Det hjalp desværre ikke a installere programmet... Andre ideér?
Avatar billede eurositi Ekspert
04. december 2014 - 19:46 #5