Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
18. august 2001 - 15:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Online

Ville det ikke være en ide at lave sådan at man kunne se hvem der er online og ikke bare hvor mange der er online.

Og der kunne på spørgsmåls siderne være et tegn ud for de bruger der er online og et andet tegn hos dem der offline.

Det er jo selvfølgelig kun et forslag!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. august 2001 - 15:34 #1
hmn hvordan kan man være offline på en side.. Mener du feks med et brugersystem ?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
18. august 2001 - 15:35 #2
Ja et brugersystem
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
18. august 2001 - 15:37 #3
Ja altså sådan at man kan se om en bruger som f.eks. har svaret på et spørgsmål er logget på systemet eller ej.
Avatar billede netsrac Praktikant
18. august 2001 - 16:31 #4
Jeg vil gerne kunne færdes på eksperten uden at nogen ved jeg er her, der er for meget overvågning over dit forslag, efter min mening.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
18. august 2001 - 16:34 #5
Det er jo bare sådan at hvis du har svaret eller kommenteret så kan de som læser sprøgsmål se om der har skrev noget er til at komme i kontakt med.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
18. august 2001 - 16:36 #6
og så skulle det være sådan at når spørgsmål blev besvarrt så forsvandt tegnene.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. august 2001 - 17:27 #7
Det er et forslag, men er endnu ikke blevet lavet, da man også kan have interesse i at være på, uden at andre nødvendigvis behøver vide det.
Avatar billede dumdum Nybegynder
19. august 2001 - 17:31 #8
Man kunne evt lave det således at man selv kunne vælge om man ville skilte med sin status eller ikke.

\"Må andre brugere se din online-/offline-status? sæt X\"
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. august 2001 - 17:38 #9
God idé!
Avatar billede dumdum Nybegynder
19. august 2001 - 18:58 #10
Ham der kører showet (aka. Andreas admin)>> Takker ydmygt og bukker bravt...
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
19. august 2001 - 20:56 #11
Ja noget a la det