Avatar billede perclaus Mester
08. september 2014 - 14:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Tastaturet driller

Når jeg skriver noget på nettet eller skal skrive en mail begynder det tit med automatisk at skrive et > eller når jeg trykker på Shift kommer der punktummer i en uendelighed. Tastaturet virker fint i Office.
Kører Win 7 og bruger et trådløst Logitech. Håber der er nogen som kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 15:24 #1
prøv kontrolpanel/tastatur, fanebladet hastighed.
sæt ventetid lidt længere, og gentagelseshastighed lidt langsommere.
og Kontrolpanel/Funktioner til øget tilgængelighed/Gør tastaturet lettere at bruge - fjern hak i alt.
Avatar billede perclaus Mester
08. september 2014 - 16:09 #2
Har hverken tastatur/funktioner under kontrolpanel
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 16:45 #3
'tastatur' skal være i kontrolpanel.
'Funktioner til øget tilgængelighed' skal være i kontrolpanel.

Ellers er der sikkert også andre mangler - og i så fald bør du reparere opsætningen (jeg har næppe ramt de to eneste ting i kontrolpanel, der mangler).
http://support.microsoft.com/kb/929833/da
kør det - og derefter genstart maskinen - og tjek kontrolpanel igen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2014 - 16:57 #4
Nu kan det jo godt være det er blevet fjernet Lol. :-)
http://gratisupload.dk/vis_billede/714104/
Avatar billede perclaus Mester
08. september 2014 - 17:14 #5
^Som sagt virker det fint til tekstbehandling, så tror ikke det er selve tastaturet der er problemet.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 17:19 #6
Det finder vi jo aldrig ud af med den indstilling. Søg selv videre. Selvtak.
Avatar billede perclaus Mester
08. september 2014 - 17:23 #7
Ha, hvem snakker lige om indstilling her?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 17:29 #8
Det er ikke mig, der har problemer med tastatur.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2014 - 17:39 #9
Claes57 se tråd det er umuligt at hjælpe Man lægger selv svar afviser svar og giver så sig selv point:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/perclaus
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 17:49 #10
#9 - tak for listen - det er KARMA
Avatar billede perclaus Mester
14. september 2014 - 12:59 #11
Er nu tilbage igen efter nogle dages fravær og har ikke haft tid til at få gjort mere ved det før nu. Jeg har kørt den scanning som foreslået i første svar, og den fandt ingen fejl. Fejlen er der endnu, og når jeg åbner Googles startside, starter den med at sætte en uendelige række ............ i søgefeltet uden at jeg har rørt tastaturet.
Avatar billede perclaus Mester
26. september 2014 - 13:33 #12
Har åbenbart selv løst det ved at slukke og tænde for tastaturet.
Det er et trådløst med solceller.
Avatar billede Antlars Novice
26. september 2014 - 16:24 #13
Fin stil at komme med oplysninger efter fejl er rettet.
Nu mangler du bare at tildele point til dig selv.
Avatar billede perclaus Mester
26. september 2014 - 16:51 #14
Jeg kan sgu da ikke komme med oplysninger før fejlen er fundet. Åndsvag kommentar du kommer med.