Avatar billede Slettet bruger
02. august 2014 - 23:39 Der er 5 kommentarer

Bundlinjen på skærmen hopper konstant.

Hej alle sammen!

Håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette problem:

Jeg har lige købt en ny skærm, som skal fungere som nr. 2, men når denne skærm er sat til hopper bundlinjen på den første skærm helt vildt. Det er der også når man er inde i et spil, så derfor er det en stor belastning for mig. Den første skærm er sat til med et VGA stik og skærm nr. 2 er sat til med HDMI, kan dette have noget med det at gøre?

Er der nogle som ved hvad dette kan skyldes og er der nogle som ved hvordan jeg får dette til at stoppe?

Hilsen
Rikke
03. august 2014 - 08:08 #1
Generelt: Hvilket Styresystem ?
Hvilket grafikkort ?

---

Velkommen til E. ...
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 09:19 #2
Hej Rikke.
Du skal måske prøve at opdatere driveren til dit grafik kort, for at se om det løser problemet.
Du kan i enhedshåndteringen se hvilket kort der sidder i.
Er det Nvidia kort skal du her hen:http://www.nvidia.com/Download/index.aspx
Er det ATI kort skal du her hen: http://www.official-drivers.com/installer/?seed=ati&gclid=CNGw1fLG9r8CFWfqcgod64gAmA
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2014 - 12:18 #3
Bruger windows 7, og mit grafikkort hedder Radeon R9 280X
Avatar billede bamfhansen Nybegynder
03. august 2014 - 17:25 #4
Hej Rikke,

Forsøg at opdatere dit grafikkort og se om det ikke skulle løse dit problem

ATI LINK til dit radeon kort: http://www.official-drivers.com/installer/?seed=ati&gclid=CNGw1fLG9r8CFWfqcgod64gAmA
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 17:57 #5
#4 Hvorfor lægger du den samme løsning som svar, når jeg har lagt det samme link i #2?