Avatar billede Jolles Professor
20. juni 2014 - 07:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

chrome underlig forside

Når jeg åbner chrome kommer en mærkelig side, jeg slet ikke kan bruge. Den består af et hav af faner i lange rækker, der kører og kører. Så afinstallerede og geninstallerede jeg browseren, med samme resultat. Der sker også noget mystisk i IE. Selvom jeg under indstillinger vælger Google.dk viser den en sort side med en række blanke, hvide felter, men den er trods alt bedre end chrome - for tiden.
Ville gerne vedhæfte et skud af chrome, men det kan jeg vist ikke her.
Er mit spørgsmål forståeligt? Er der en, der kan hjælpe?
KariseLarry: du behøver ikke råbe, at jeg har et ubesvaret spørgsmål, jeg har bedt en af svarerne lægge et svar. Sagt i al fredsommelighed.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juni 2014 - 09:31 #1
Du kan lave et billede, og uploade det til www.gupl.dk og så sende linket herind.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2014 - 15:08 #2
#0 Der skal nu normalt flere udestående point til før Karise Larry brokker sig over dette.

Bruger du programmerne CCleaner MAlwarebytes og AdwCleaner på din pc jævnligt?

Hvis ikke, så prøv det.

Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede Jolles Professor
20. juni 2014 - 19:16 #3
220661: Tak - dem har jeg allesammen, men at bruge dem var da lige smuttet ud af den gamle hjerne. Læg et svar. Og tak igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2014 - 19:35 #4
Er Crome kommet tilbage til den rette startside?
Fandt programmerne snavs?
Avatar billede Jolles Professor
24. juni 2014 - 07:05 #5
220661: Ja, jeg gav den en fuld omgang spybot og en ccleaner. Det hjalp ikke. Så sendte jeg den igennem Microsofts security, der observerede FIRE trojanere. Ups, den var vist værre. Da jeg fjernede dem var problemet løst. Mon jeg nu bør skifte pw over det hele, eller tror du kysten er klar?  Læg et svar og mange tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2014 - 15:37 #6
Ok. Godt det virker igen :-)

Kør evt en scanning med en online scanner for at være helt sikker. Men mon ikke det var det?
Jeg har brugt både f-secuere og Kaspersky online scanner og de virker fint.