Avatar billede Vestre23 Nybegynder
17. juni 2014 - 16:22 Der er 1 kommentar

Konsulentassistance? : Håndtering og scan af stort antal mails

I min virksomhed får vi et stort antal e-mails ind fra kunder over hele verden. Der er tale om ca. 1000 kunder, og ca. 500 mails pr. dag.

Håndtering af disse mails er en udfordring pga. vi mangler en automatisering af håndteringen. Mails fra én kunde skal måske til én medarbejder, og det kunne også være at en række kunder er ét segment. Og at dette segment behandles på en bestemt måde.

En anden mulighed er at scanne på IP adressen hvorfra vi modtager mailen.

Er der nogen som kan byde ind på sådan en opgave med referencer?

Jeg er ikke på udkig efter løsning, men nogen der kan lave en end-to-end løsning.
Avatar billede supertekst Ekspert
18. juni 2014 - 18:18 #1
Måske - vender tilbage i morgen..