Avatar billede poul10 Nybegynder
08. juni 2014 - 12:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

70-515 certificering bog søges - brugt/ny

Hej med jer,
Jeg har søgt overalt efter en paperback version af denne bog, men det er kun muligt at opstøve den i digital format.

Er der evt. nogle der ligger inde med en brugt version som jeg kan købe eller kender et sted (som google ikke gør) hvor jeg kan købe den? :)
Avatar billede kalp Novice
08. juni 2014 - 13:31 #1
Du kan købe den på Amazon:) De sender.

Worst case kan du købe den er mig - jeg har den.
Avatar billede poul10 Nybegynder
08. juni 2014 - 13:51 #3
Hej Kalp,
Jeg har forsøgt amazon, men den er out of stock og kan ikke leveres - samme formoder jeg sker hvis jeg prøver dit andet link (selvom der står "We're temporarily out of stock, but order now and we'll send it to you later.")

Med andre ord:
Jeg vil gerne købe den af dig hvis du vil sælge :)
Hvad skal du have for den?
Avatar billede poul10 Nybegynder
08. juni 2014 - 23:08 #4
Jeg vil gerne købe den af dig hvis du vil sælge :)
Hvad skal du have for den?
Avatar billede kalp Novice
12. juni 2014 - 11:20 #5
Har du modtaget bogen?:)