Avatar billede AnneB21 Novice
05. juni 2014 - 22:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fodboldturnerning

Hej,

Jeg vil gerne lave et excel ark over en fodboldturnerning. Det skal sættes op således, at holdene deles op i grupper af 4(noget de bliver i forvejen). Når jeg så skal taste resultatet ind, skal der være en resultatliste, hvor holdenes navne kommer med over med kampe, mål, målforskel, placering osv. Når så gruppespillet er spillet, så skal være et nyt skema, hvor man kan taste resultaterne i 8-delsfinalen på samme måde osv. indtil der findes en vinder.

Er der nogle der kan forklarer hvordan det gøres, eller måske der er en der allerede har et skema/en skabelon liggende?

MVH Anne
Avatar billede AnneB21 Novice
05. juni 2014 - 22:19 #1
Det skal være noget lignende nedenstående - bare i excel (gerne ret overskueligt):

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/world-cup/10501412/World-Cup-2014-Wallchart-Predictor-Game.html
Avatar billede AnneB21 Novice
06. juni 2014 - 22:04 #3
Mange tak.
Det var lige hvad jeg skulle bruge.
10. juni 2014 - 10:10 #4
OK - så får du et svar, så du kan lukke spørgsmålet.