Avatar billede Andershoegh Seniormester
28. maj 2014 - 08:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Meget Mystiske ting på min Facebook

Hvordag kan det lade sig gøre at et billlede jeg tager i min kolonihave, ligger på min Facebook da jeg kommer hjem  ?

Det er en billig HTC-telefon, og en Mac-pc.  Så det har ikke noget at gøre med iCloud

Kan ikke finde en logisk forklaring.

Det er sket en gang tidligere at et billede jeg havde tidligere lagt ud på Facebook  også kom på min Facebook men med en anden tekst

Det kunne nemt have været gået galt, da det jo ikke er alt man må offentlige på nettet eller ønsker bliver offentliggjort

Måske nogen har en forklaring eller har oplevet noget ligende ?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2014 - 09:41 #1
den app, du tager billeder med har adgang til din fb-konto. Det skal du slå fra i foto-app. (jeg er selv på nokia, så kan ikke hjælpe med htc)
Avatar billede Andershoegh Seniormester
28. maj 2014 - 11:05 #2
Jo du kunne godt hjælpe, da det jo lyder som en rigtig og logisk forklaring.

Jeg sletter bare FB fra min telefon, da jeg jo alligevel næsten aldrig bruger den derfra og skulle da så være sikret mod at noget lignende gentager sig.

Tak for din hjælp

Så nu mangler jeg bare et  svar fra dig
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2014 - 11:08 #3
bare luk selv
Avatar billede Andershoegh Seniormester
28. maj 2014 - 11:11 #4
Det gør jeg så
Avatar billede Andershoegh Seniormester
28. maj 2014 - 11:15 #5
Tænker nu:

Er det egentlig nok, for det er jo ikke FB på telefonen, jeg tager billeder med ???