Avatar billede vuske Seniormester
21. maj 2014 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010

Jeg har 4 mailadresser i min Outlook 2010, der er selvfølgelig en der er sat til standard. Problemet er at når jeg så vil sende en mail kan programmet godt skifte til en anden afsenderadresse, altid den samme af de fire det er ikke altid jeg lige ser det, men godt er det ikke
Avatar billede kcasper Nybegynder
21. maj 2014 - 23:19 #1
Når du afsender dine mails, bliver det så altid afsendt fra din standard mailkonto?.

Men prøv følgende:
- Lav en mail i Outlook
- Vælg fanen 'Options'
- Tryk på 'From'(fra?) feltet
Nu skulle der gerne blive tilføjet en from knap over feltet to...
- Tryk på from knappen for at vælge en afsender adresse for den enkelte mail.
Avatar billede vuske Seniormester
21. maj 2014 - 23:37 #2
Problemet er at det ikke er min standard mail adresse der kommer frem - jeg vil gerne når jeg vælger at skrive en mail at det er min standardadresse der kommer frem
Min Outlook er på dansk
Avatar billede vuske Seniormester
19. juni 2014 - 20:08 #3
slutter her