Avatar billede Petersen999 Nybegynder
19. maj 2014 - 02:00 Der er 4 kommentarer

Selvbygget gamer pc - hjælp

Hej,

Jeg har nu fundet delene til min første selvbyggede computer. Men da det er en del penge at bruge på det skidt, og at det er første gang jeg prøver det, vil jeg gerne have nogle kommentarer på det jeg har bygget.

http://pcpartpicker.com/parts/partlist/

Her er linket til det jeg har bygget. Målet med pc'en er udelukkende gaming, og den skal derfor kunne trække alle spil der bliver smidt på den, i max settings, i 1920x1080 opløsning. Spil som, BF4, Wolfenstein: The New Order, The Division, Crysis 3, osv.(Meget krævende spil).

Så hvis der er nogen der kan give nogle råd, om hvad jeg kunne gøre anderledes, ville det være cool. Alle råd modtages. Vil helst gøre den så "perfekt" som muligt, med et budget på max 9000 kroner.
Avatar billede Slater Ekspert
19. maj 2014 - 07:48 #1
Det link er bare til siden, ikke dine valg.
Avatar billede zretty2 Nybegynder
19. maj 2014 - 10:25 #2
Som Viperine skriver, så virker dit link ikke.

Dertil så er 9000 kroner ikke nok til at kunne køre alle spillene i højeste kvalitet og med en god mængde FPS. Du kan komme langt for 9.000 kroner, men ikke så langt. Jeg ville derfor lave et setup der giver dig mulighed for at opgradere senere, hvis du skulle have penge til dette.
Avatar billede Petersen999 Nybegynder
19. maj 2014 - 14:20 #3
Ah undskyld med linket.
http://pcpartpicker.com/p/3Mz1j Prøv det her så.

Hvis mit build til 9000 kroner ikke er nok til de fremtidige spil, må du meget gerne hjælpe mig med at bygge en pc der stadig er god nok til nuværende spil, men som også nemt kan opgraderes, uden at hele lortet skal skiftes ud.
Avatar billede whiteraven_gl Juniormester
19. maj 2014 - 20:01 #4
Det skulle være nok til nuværende spil også i rimeligt flot graffik nej du kan måske ikke tage alt i top men det er tæt på.

Men jo der er jo nogen nødder der smider 20.000+ på en gamer-rig. Så der er sikkeret nogen funktioner de få der som vi andre ikke har ;)

Men tror nu 6.000-9.000 er meget pænt for en desktop i dag også til gaming formål. Og alt er nyeste så du kan opgrader den et par år iverfald og stadig være med.

Så min dom må være dit setup ser fint ud. Ville måske droppe DVD men kan jo være man få brug for den af og til og det koster ikke noget særligt hehe.