Avatar billede peterjohn Nybegynder
08. maj 2014 - 12:19 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Windows 8.1 Update til x64-baserede systemer

Hej til alle eksperten medlemmer. Jeg har uden held forsøgt at opdatere Windows 8.1 update til x64-baserede systemer (kb2919355) uden held op til flere gange og får fejl meddelelsen kode 8024200D. Jeg har forsøgt at finde fejlkoden inde på Microsoft hjemmeside hvor fejlkoden ikke findes. Er der en eller flere der har samme problem og som har fået løst problemet, vil jeg meget gerne få hjælp til hvordan og hvorledes jeg kan få løst problemet
Avatar billede Blandy Praktikant
08. maj 2014 - 12:30 #1
Avatar billede peterjohn Nybegynder
08. maj 2014 - 14:34 #2
Mange tak Blandy. Jeg prøvede linket og forsøgte at gøre hvad de beskrev, men det virkede desværre heller ikke. Meddelelsen er stadig fejl
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 14:36 #3
Jo fejlnummeret findes skam, og kan betyde, at der mangler opdateringer.
Det du vil er vel at opdatere 8.0 til 8.1? Hvis man prøver det, er det en forudsætning, at 8.0 er fuld opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 14:39 #4
Ps. der er jo ingen af jer, som lige er startet her på Eksperten, så hvorfor lægger I så svar, hvor der bare er tale om kommentarer?
Avatar billede peterjohn Nybegynder
08. maj 2014 - 17:22 #5
ja39 Windows 8.1 har jeg installeret for længe siden, men problemet er når jeg går ind på Windows update hvor Windows update giver mig besked at der er en opdatering som hedder Windows 8.1 update til x64-baserede systemer og ved tænd og sluk knappen står der hele tiden opdater og genstart, der får jeg hele tiden beskeden at opdateringen mislykkedes. Jeg har forsøgt at opdatere både via Windows update og kan blive ved med at trykke opdater og genstart gentagende gange uden at det er lykkedes. Linket som jeg er blevet henvist til er ikke noget der virkede desværre.
Ps. Det var et uheld at jeg kom til at ligge et svar. Jeg har ikke været her på siden i lang tid, så skal lige ind i det igen
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 17:29 #6
Det er Ok. Men når linket i #1 ikke virker, hvorfor har du så givet point for det? Af venlighed:-)
Avatar billede peterjohn Nybegynder
08. maj 2014 - 19:49 #7
ja39 det er igen det med at det er længe siden sidst jeg har været på siden her. Troede det var mig der skulle sende et svar. Men kan se meget har ændret sig her på siden.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 20:08 #8
Nej du husker rigtigt, det har ikke ændret sig. Og det betyder desværre, at der er brugere, om får point, uden at have fortjent det.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 20:22 #9
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 20:27 #10
Ps. Når man har trykket på Download, får man mulighed for at hente flere filer. Tryk på "Filnavn" så alle filer markeres til hentning.
Avatar billede peterjohn Nybegynder
08. maj 2014 - 22:16 #11
ja39 det er endelig lykkedes. Jeg trykkede på linket som du henviste ved #9 og opdateringen lykkedes. Det lykkedes kun ved at installere opdateringen manuelt og ikke ved "kontrolpanel-Windows Update"
ja39 Mange tusind tak for hjælpen. Sig endelig til hvis du vil have point, så send et svar
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 23:18 #12
Det var da rart at høre. Jeg samler ikke på point, ellers tak.
Desuden kan jeg ikke lægge et svar, for du har lukket ved at give
point til #1. Men husk, for point samlernes skyld, at man ikke behøver at give folk point, bare fordi de lægger et uopfordret svar.
Men det betyder jo ikke noget for mig:-)
Avatar billede peterjohn Nybegynder
09. maj 2014 - 16:15 #13
Det er jeg glad for at høre, og det skal jeg huske.
Jeg lukker tråden da problemmet er blevet løst ved #9
Mange tusind tak til ja39
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2014 - 16:26 #14
OK:-)
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2014 - 22:27 #15
Prøv dette link. Vælg Filnavn, så du får alle filer med.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=42335
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2014 - 22:27 #16
ÆV- og undskyld. det var til et andet spørgsmål;-(