Avatar billede Jannickhess Professor
28. april 2014 - 20:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ipad tastatur til windows 8 pc

Jeg vil meget gerne kunne bruge, mit ipad tastatur til min pcer via bluetuch

Jeg håber at man kan det?
Den kan nemlig ikke finde det, og bluetuch er slået til.

JH
Avatar billede jensenjs Juniormester
28. april 2014 - 20:56 #1
Du kan via bluetooth sætte et android keyboard til en PC og omvendt, det gør jeg selv, og jeg ser ingen grund til at du ikke også skulle gøre det med et iPad keyboard, med mindre Apple har nogle små tricks oppe i ærmet.

Men uanset hvad har du Bluetooth på din Windows 8 PC så er det bare at gå i gang, der sker intet ved at prøve, højest at det ikke vil virke på din PC,og intet andet.

Så prøv det har du ikke Bluetooth på Din PC så køb en lille Bluetooth dongle, de koster ikke alverden, og han bruges til andre enheder end bare et keyboard.
Avatar billede Jannickhess Professor
28. april 2014 - 21:26 #2
Bluetuch kan kun finde tver og smartphone der er her i nærheden.
Men hvorfor den så åbenbart ikke kan finde mit Logitech ipad tastatur.

Men de har måske lavet, det sådan at den ikke skal kunne bruges til en pcer?

Jeg vil jo meget gerne kunne bruge det så håber at nogen kan hjælpe mig endnu.

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
28. april 2014 - 22:44 #3
Nu har jeg fundet, et større tastatur, som i hvert fald er beregnet til en alm pcer, og det er det jeg bruger lige nu, så det virker jo men det må åbenbart bare ikke kunne lade sig gøre, at benytte et ipad tastatur til en alm computer.

Det er fordi, jeg står og skal flytte, så jeg havde før ikke lige fundet det udstyr, der skal bruges sammen med dette tastatur, men nu har jeg altså fundet det igen, og batterierne er udskiftet, så det virker fint igen.

Det var bare lige hvis jeg havde haft mulighed for at kunne bruge det nye lille tastatur, så ville det bare have været godt.

Tak for at i forsøgte at hjælpe mig.

KH

JH
Avatar billede jensenjs Juniormester
29. april 2014 - 08:50 #4
Jeg kan godt forestille mig at Apple forhindre deres tastaturer i at kunne kører på andre systemer.

Men godt at du fik det andet på i stedet.

Hvis du mener at der ikke er mere brug for hjælp her i denne tråd, så luk spørgsmålet og tildel dig selv dine point.