Avatar billede morgankane2014 Nybegynder
25. april 2014 - 20:18 Der er 1 kommentar

Hvid skærm efter login i Outlook

Hej.

Ved ikke om det er den rigtige kategori, men prøver alligevel. Har fået et kæmpe problem. Når jeg logger ind på min outlook (tidligere hotmail) får jeg blot en hvid skærm med en blå bjælke foroven. Har hidtil kun været på Chrome browseren problemet har været, men er nu også på Explorer og Firefox browserne, - på begge mine computere. Pudsigt nok kan jeg logge ind på min datters Ipad og på min Iphone. Har forsøgt at skifte browser, - har ryddet cachelagret, og søgt i diverse forums, - uden held. Kan se problemet åbenbart er mere udbredt end jeg troede, - og at nogle forslag til løsninger virker for nogle, men ikke for andre. Er der nogen der har en ide om hvad det kan være, for slet ikke at spørge om nogen ved, hvordan problemet løses. Har haft min hotmail/Outlook i næsten 20 år, så vil jo nødigt af med skidtet. Har Vista på den ene og Windows 7 på den anden, - begge med både Chrome, Explorer og nu Firefox browsere. Men har primært brugt Chrome browseren, og det var her problemerne begyndte. HJÆLP.
vh. Den ikke så skrappe IT bruger.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2014 - 20:27 #1
har hørt i anden tråd, at outlook.com har haft problemer selv.
http://www.eksperten.dk/spm/993954#reply_8130025
så det løser nok sig selv i weekenden.