Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gemme sider fra pdf-katalog

Jeg har et rejsekatalog i pdf hvor jeg gerne vil gemme to sider fra inde i kataloget. Kan ikke finde ud af hvordan man gør. Er det ikke muligt?
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 17:52 #1
Har fundet ud af man skal bruge et andet program. men dem kan jeg ikke finde ud af. Kan ikke engang finde ud af hvad jeg skal installere og hvordan. Så fuck l*rtet!
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2014 - 20:16 #2
Jeg har cutepdf installeret - det er en virtual printer, der i stedet for at udskrive, så gemmer den som pdf.
Hvis du nu fra din pdf-læser (fx adobe reader) udskriv de ønskede sider til cutepdf, så ville du få det udtræk du ønskede.
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp (det er gratis)
Avatar billede goglov Seniormester
26. april 2014 - 18:07 #3
du kan også åbne din adobefil ved at klikke på den. når den er åben så vælg hvad du vil have med musen. kopier det ctrl + c og overfør det valgte til et vilkårligt skriveprogram (der dog skal kunne behandle billeder hvis der er sådanne)som f.eks. OneNote, Word,ol.