Avatar billede Wordnewbee Nybegynder
09. april 2014 - 12:19 Der er 3 kommentarer

Samling dokumenter til ét dokument

Hej eksperter

Jeg arbejder for tiden i et excelark, hvortil jeg har lavet flere forskellige bilagsmapper(gemt i mapper i windows) svarende til faner i mit exceldokument - med billeder, fakturer, worddokumenter, pdf'er mv.

Nu skal jeg have sammenstillet de forskellige bilagsmapper, og ønsker for hver bilagsmappe at samle alle dokumenter i ét dokument - eller ét samlet udskrift.

Er dette muligt?
Avatar billede supertekst Ekspert
09. april 2014 - 13:26 #1
En løsning er måske at indsætte de enkelte filer fra en mappe i f.eks. et Word dokument som objekter.
Men det er jo nok ikke det du efterspørger.
Avatar billede supertekst Ekspert
09. april 2014 - 13:27 #2
og så velkommen til Eksperten..
Avatar billede finb Ekspert
09. april 2014 - 16:10 #3
På længere sigt vil jeg anbefale en database-løsning.