Avatar billede Wordnewbee Nybegynder
09. april 2014 - 12:19 Der er 3 kommentarer

Samling dokumenter til ét dokument

Hej eksperter

Jeg arbejder for tiden i et excelark, hvortil jeg har lavet flere forskellige bilagsmapper(gemt i mapper i windows) svarende til faner i mit exceldokument - med billeder, fakturer, worddokumenter, pdf'er mv.

Nu skal jeg have sammenstillet de forskellige bilagsmapper, og ønsker for hver bilagsmappe at samle alle dokumenter i ét dokument - eller ét samlet udskrift.

Er dette muligt?
Avatar billede supertekst Ekspert
09. april 2014 - 13:26 #1
En løsning er måske at indsætte de enkelte filer fra en mappe i f.eks. et Word dokument som objekter.
Men det er jo nok ikke det du efterspørger.
Avatar billede supertekst Ekspert
09. april 2014 - 13:27 #2
og så velkommen til Eksperten..
Avatar billede finb Ekspert
09. april 2014 - 16:10 #3
På længere sigt vil jeg anbefale en database-løsning.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester