Avatar billede trivial Nybegynder
17. august 2001 - 00:20 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Billig vurdering!-)

Hej!
Nu skriver jeg med det samme: Jeg har ikke flere points at sætte på højkant, så dem der synes at det er for lidt, lad være med at skrive noget.

Når, nu til dem der gerne vil give en god vurdering. Jeg vil gerne bede en karakter, for sidens design, i skal ikke kigge på indholdet. Giv eventuelt forslag, til design ændringer, eller fejl og lignende:-)

mvh Asger
Avatar billede trivial Nybegynder
17. august 2001 - 00:22 #1
god=lang
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. august 2001 - 00:22 #2
famtastisk flot.. men hvad er adressen?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
17. august 2001 - 00:22 #3
url??
Avatar billede trivial Nybegynder
17. august 2001 - 00:22 #4
bede om en kara...

Jeg kan bare ikke stave
Avatar billede trivial Nybegynder
17. august 2001 - 00:23 #5
Avatar billede trivial Nybegynder
17. august 2001 - 00:24 #6
Hehe jeg syntes at det var så dumt når folk glemte at skrive url, og så gør jeg det selv...
Trivial
Avatar billede roenving Novice
17. august 2001 - 00:36 #7
Karl på højkant

jeg vil sige det er \'På med pilen Palle\'

pænt, men uden nogen form for selvstændig præstation, atså et 7-tal efter 13-skalaen.

Det er rart, at du har fået løst de problemer, du havde med størrelse oma (600*800-opløsning) meeeeen jeg synes den er lidt kedelig -- hvor bli\'r alle dine links af ??

Jeg tror selvfølgelig, at du finder dem -- derfor 7 i dag !!
Avatar billede trivial Nybegynder
17. august 2001 - 07:39 #8
roenving-> Ja, jeg ved godt at der ikke rigtig er noget grafik eller noget, men hvad skal der være på den af grafik, det er det jeg ikke kan finde udaf!-(

//Trivial
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. august 2001 - 08:29 #9
Nu er kategorien jo Søgemaskine. Og med det i mente må jeg give 03. Denne side er ikke anvendelig til at submitte til søgemaskiner. Du mangler META tags, din Title tag indeholder ingen søgeord, du mangler ALT tags, der er ingen søgeord i den første H1 tag, osv osv osv

Læs http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/Vidensbank.htm og spørg hvis du vil vide mere.

Sidens design er meget rart, et 8 tal

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk

Avatar billede freeman Nybegynder
17. august 2001 - 08:36 #10
lige et hint...
www.metamaten.dk
- så har du dine meta-tags på plads..
Avatar billede trivial Nybegynder
17. august 2001 - 11:48 #11
Det var ikke meningen den skulle være under søgemaskiner, den skulle være under general: site vurdering:-)
Avatar billede fri-hash Nybegynder
17. august 2001 - 20:01 #12
ok, du beder om designkarakter, men med den målgruppe der er til sjove film, billeder, osv. (bl.a. mig selv) er det røvsygt .....til f.eks. et revisorfirma virker det ok *GGG*
derudover falder stavefejl mig i øjnene allerede på forsiden, det holder ikke!