Avatar billede por1 Seniormester
30. marts 2014 - 15:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

snydekoder

jeg har læst mig frem til, at jeg skal bruge ½ knappen for, at få konsollen op, det hjælper bare ikke. nogen forslag?
Avatar billede tobrukDk Novice
30. marts 2014 - 16:42 #1
Det vil hjælpe en del mere hvis du skrive hvilke et spil det var?, og kom med så meget info som muligt :) ?
Avatar billede por1 Seniormester
30. marts 2014 - 17:48 #2
jeg kører win 7. halflife 2, episode 2.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. marts 2014 - 18:03 #3
Hej.

  Det kan være, at dit keyboard-layout ændrer på resultatet - det plejer at være en "~" (tilde) der skal til.

  Men du kan jo selv lægge konsollen på en anden tast i en af ini-filerne?

De bedste hilsner
Avatar billede Slater Ekspert
30. marts 2014 - 18:10 #4
Konsollen er vist ikke slået til som standard i Half-Life 2. Du skal starte spillet med -console.

Enten lav en genvej til spillet og skriv " -console" efter .exe-filen, eller hvis det er på Steam, højreklik på spillet, vælg properties og launch options (eller noget tilsvarende på dansk), og skriv "-console" i den boks, der kommer frem.
Avatar billede por1 Seniormester
30. marts 2014 - 18:47 #5
skal det være et helt nyt spil? har prøvet, st skrive -console i genvejen' exe fil
Avatar billede por1 Seniormester
30. marts 2014 - 20:24 #6
yes, det dur. viperine skriv det som svar, så jeg kan komme af med nogle point;-)
Avatar billede por1 Seniormester
30. marts 2014 - 21:19 #7
viperine, jeg har vist givet mig selv point, hvad gør jeg nu?
Avatar billede Slater Ekspert
30. marts 2014 - 21:46 #8
Det skal du ikke tænke på, det var et uheld, og det var alligevel for mange point for det spørgsmål.

Hyg dig med spillet.
Avatar billede por1 Seniormester
30. marts 2014 - 22:20 #9
jeg synes ikke det er mange points, jeg har bikset meget med det her.
men mange tak;-)