Avatar billede cavalito Nybegynder
16. marts 2014 - 14:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til bundkort

Hej. Jeg har gået og tænkt lidt på at skifte mit bundkort ud med et nyt da nogle af ram blokkene ikke virker i bundkortet, men så er det der jeg skal have noget hjælp. Jeg har en Intel core i7 920 2.67 ghz cpu som jeg skal bruge i det nye bundkort. Det bundkort jeg søger må max koste 1000 og skal være et ok et, ved godt man ikke får et super godt et for 1000 kroner, men man kan da få et der er ok til de penge. Jeg håber i kan hjælpe mig. Bundkortet må meget gerne være mærket MSI eller ASUS på forhånd tak :)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2014 - 15:12 #1
Hvis det er korrekt at socket er 1366, så er det billigste bundkort jeg kan finde på edbpriser.dk til en værdi af 1500 kr. Vil nok anbefale dig at købe nyt bundkort og cpu med socket 1150
Avatar billede cavalito Nybegynder
16. marts 2014 - 16:29 #2
Er det ved at være en gammel CPU jeg har ? Jeg har nemlig også overvejet om jeg skulle købe en ny computer :)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2014 - 16:56 #3
Mere den socket type.. De bliver hurtigt forældet..
Avatar billede cavalito Nybegynder
16. marts 2014 - 17:18 #4
Så køber jeg bare en ny computer :) Tak for hjælpen. Og gør lige så jeg kan lukke af.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2014 - 17:47 #5
Bare iorden, du kan jo se om nogen vil købe din cpu ;-)
Avatar billede cavalito Nybegynder
16. marts 2014 - 20:34 #6
Hvad ville jeg kunne tage for den ? Den har aldrig været oc eller noget lign ?
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2014 - 20:59 #7
Kommer an på alder og hvad du gav for den..
Avatar billede cavalito Nybegynder
17. marts 2014 - 10:59 #8
Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for den i tidernes morgen. Men gav da lidt for den kan jeg huske :) Men den står til 2000 kroner fra ny, og min er vel 3 år gammel.
Avatar billede Blueeyez Mester
17. marts 2014 - 12:16 #9
Ville nok regne med 500 - 700 kr.. Men bare det at få den solgt så du ikke taber for meget på den..
Avatar billede cavalito Nybegynder
17. marts 2014 - 12:36 #10
Jeg sælger bare min computer som den sidder i :) Tak for hjæplen.