Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 13:48 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Blank område i textbox

Billedet siger det hele:
http://billedeupload.dk/images/0mpin.png

Left og right padding er sat til 0 for textbox, men det hjælper ikke?
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2014 - 13:57 #1
Check lige linket
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 14:03 #2
Det virker her?
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2014 - 14:07 #3
Jeg ser kun en udfyldt kolonne og lidt af en anden, siger mig intet
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 14:42 #4
Teksten i den første kolonne, læg mærke til den og så min overskrift. Feltet "cut'r" teksten så det sidste af bokstaverne ikke vises.
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2014 - 14:50 #5
Du må meget undskylde, at jeg måske er lidt tungnem, men jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener.
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 14:59 #6
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2014 - 15:08 #7
Ok - Så er jeg med.

Har du prøvet at gøre feltet lidt bredere i formatfanen?
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 15:28 #8
Jeg kan sagtens gøre felterne bredere. Men selve teksten i feltet bliver aldrig mere end 5 tegn og ville helst undgå at gøre dem bredere grundet andre felter i formen. Forstår bare ikke helt hvorfor den korter teksten af.
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2014 - 16:30 #9
Har du en begrænsning i tabellen, der ikke tillader mere end 5 karakterer?
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 16:37 #10
Jeg har sat en begrænsning for feltet i "Format->Decimal Places til 5. Feltet vil aldrig overstige fem tegn.

Dette er dog først gjort efter jeg så 'problemet'.
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2014 - 16:49 #11
Indtil videre er jeg blank. Nogen mulighed for at se databasen?
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 16:53 #12
Jeg kan prøve at sende den til dig. Har du en mail?
Jeg ved dog ikke om databasen fejler, da den er bygget op med brug af fOSUsername på Windows login.
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 16:56 #13
Jeg har dog indstillet "width" på feltet så tegn vises korrekt. Men det undrer mig stadig.
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2014 - 17:19 #14
mugs snabelting bbsyd.dk

Komprimer den og send den som .zip fil.

Det der undrer mig er, ar du bruger Decimal Places  til et alfanumerisk felt. Jeg har googlet lidt og så vidt jeg kan se, er det en funktiion til numeriske feltet.
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 17:23 #15
Sendt. :)
Avatar billede terry Ekspert
11. marts 2014 - 17:46 #16
decimal places is normally only used with numerical values but here its text.
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 17:50 #17
Oki, I will take it away. But the problem was there before I set decimal places and are still there after. Db is sent to mugs. ^^
Avatar billede terry Ekspert
11. marts 2014 - 19:32 #18
I'm sure mugs will be able to help you
Avatar billede MSchlamovitz Mester
11. marts 2014 - 21:36 #19
Jeg ville tjekke marginerne - især den højre - for tekstboksene - de er nederst i egenskabsarket
Avatar billede plato Juniormester
11. marts 2014 - 21:45 #20
Er det ikke padding du mener?, de er sat til 0..
Avatar billede MSchlamovitz Mester
11. marts 2014 - 22:20 #21
I min danske Access 2013 hedder det "HøjreMargen". Der er også en
"IndreMargen, Højre" - men den har tilsyneladende ingen effekt.
Avatar billede plato Juniormester
14. marts 2014 - 09:56 #22
Har bare udvidet feltet noget mere.
Mugs, bare smid et svar. :)
Avatar billede plato Juniormester
13. december 2015 - 15:50 #23
Lukker dette. Hvis du Mugs vi have point, må jeg oprette et nyt.