Avatar billede Moxshi Nybegynder
06. marts 2014 - 16:33 Der er 2 kommentarer

Problemer med HDMI

Hej eksperter.

Jeg har et (sikkert ret dumt) spørgsmål vdr tilslutning af HMDI.

Jeg har lige fået ny computer, en Acer Aspire, Windows 8.1, og har tændt den for første gang i dag.

Jeg har tilsluttet HDMI, men registreringen af skærmene opfører sig underligt.

Den registrer skærm 1 på mit tv og skærm 2 på min computer-skærm, så den opfatter mit tv som "main" skærmen, og min computer-skærm som den udvidede skærm.

Jeg kan gud hjælpe mig ikke finde ud af at bytte disse 2 om!!

Nogle forslag??

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2014 - 17:36 #1
Tilsluttede du begge skærme inden du tændte for computeren 1 gang?

Prøv evt at koble tv fra og se om den så ikke booter op på din pc skærm.

Hvis du højreklikker på skrivebordet kan du så ikke vælge skærmopløsning og rette det til herinde?
Sådan har jeg gjort det på en Windows 7 Entreprise maskine.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 18:03 #2
Det var da godt spørger ikke slulle vente på hjælp fra gud, for man ved jo af erfaring, at så kan man vente i evighed:-)