Avatar billede mybbe74 Mester
26. februar 2014 - 11:40 Der er 1 kommentar

TV Boks: Slingbox 350

Hej

Jeg overvejer at købe en "Slingbox 350", så jeg kan se tv fra mit sommerhus i Spanien.

Min bekymring går nu på, om min internetforbindelse i Spanien er hurtig nok, så det kan lade sig gøre at hente tv-signalet fra Danmark.

Hvor hurtig en linje kræves/anbefales det at have i eks. udlandet?
Er der andre ting jeg skal være opmærksom på?

Venligst
Martin
Avatar billede Blandy Praktikant
26. februar 2014 - 14:08 #1
Som det ses skulle en 1.2 Mb være nok: http://support.slingbox.com/get/kb-2000394.html

Det er så i uploade (hjemmefra), og download i feks i spaninen at det gælder 1.2Mb. Som minimum. Alt over er bonus så at sige.

Men der er ikke tv tuner i jo. Så der skal være en set top box foran slingboxen.