Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2014 - 06:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Download af aps til mobil

Efter megen besvær er det nu endelig lykkedes mig at oprette en google konto og logge ind på marked for at hente aps til min android.
Men nu har jeg forgæves forsøgt at installere 5 forskellige aps - og får hver gang den lakoniske melding "mislykkedes" - og det bliver i hvert fald jeg ikke klogere af.
Skal man så bare opgive at installere aps?
Avatar billede madklub Guru
23. februar 2014 - 08:51 #1
Hvad er det for en telefon?
Hvilket teleselskab?
Hvilke apps drejer det sig om?
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2014 - 14:36 #2
Ja, det er nok egentlig ret relevant :)
Samsung Galaxy 5 GT-15500
Fullrate
Har forsøgt med 4-5, bl. qr reader for android
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
23. februar 2014 - 15:28 #3
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
23. februar 2014 - 15:33 #4
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2014 - 18:32 #5
Jeg fatter ikke en brik af det. Men jeg så et sted, at man kan downloade til sin pc, men da jeg prøvede at hente DR der, fik jeg at vide, at jeg ikke har adgang med "denne konto" - hvad det så er for en. Så loggede jeg ind på min google konto og gik over til det sted, hvor jeg havde forsøgt at downloade - og fik det samme svar
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2014 - 18:33 #6
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2014 - 18:35 #7
Men hvorfor kan jeg ikke bare bruge den funktion på mobilen, som jeg forsøgte?
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2014 - 19:05 #8
Og for at det så ikke skal være løgn, så kan jeg nu ikke sætte synckablet i den. Den modtager fint det fra laderen. Findes der forskellige størrelser/typer?
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2014 - 19:06 #9
Ja, de er faktisk forskellige. Sync stikket er en smuler tykkere.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2014 - 07:46 #10
Har fået at vide, at den er for gammel :(
Avatar billede MADOlsen Forsker
27. februar 2014 - 08:06 #11
Hvilken version af Android ligger der på den?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2014 - 08:15 #12
Ved det ikke, men skidt med den.