Avatar billede tille78 Nybegynder
20. februar 2014 - 09:36 Der er 5 kommentarer

Hotmail - blokering

Hjælp! Jeg har haft min Hotmail-konto siden 1990'erne, og nu får jeg besked om, at nogen måske bruger min konto, og den er derfor blokeret. Jeg har forsøgt det, de skriver med at lave nyt kodeord, at få sendt kode til telefon (som jeg ikke modtager), at besvare mit sikkerhedsspørgsmål. Men der svares også, at der sendes kode til en god****mail, og den ved jeg ikke, hvordan jeg skal logge ind på eller hvad er.
Jeg kan slet ikke finde frem til en mulighed for at skrive til Microsoft support.
Har nogen erfaring eller løsning på, hvordan man får åbnet sin mail igen?? Eller en mailmulighed til Microsoft vedr. Hotmail?
Avatar billede shako Novice
20. februar 2014 - 13:02 #1
Når man opretter en hotmail har man muligheden at knytte en anden mail til den, så man kan få en ny kode hvis man skulle glemme den gamle.

https://account.live.com/password/reset

Hvis man derimod ikke har adgang til denne mail (og man ikke har registreret en telefon) kan man besvare sit hemmelige spørgsmål og på den måde få sin bruger tilbage.

Hvis ikke man kan huske sit hemmelige spørgsmål, eller sin kode og man ikke har en anden email kan man skrive ind og lave en "Manual Request".

Her skal du udfylde alt hvad du ved om din mail (hvilke kontaktpersoner du har, hvilke mails du har, hvornår du sidst har været på, etc. Ting som kan hjælpe dem med at identificere dig som den korrekte ejer). Jeg har ikke helt styr på hvor man gør det, men jeg har hjulpet en ven med at genskabe hans hotmail på denne måde.
Avatar billede tille78 Nybegynder
20. februar 2014 - 14:34 #2
Hej Shako.

Mange tak. Ja, jeg har svaret på det hemmelige spørgsmål, men der skete ikke noget. Jeg har godt hørt om Manuel Request, men det er ikke noget, jeg har kunne finde. Det må jeg dog prøve. Mange tak!!
Avatar billede tille78 Nybegynder
21. februar 2014 - 08:27 #3
Tak, men jeg har ikke kunne finde noget på Manuel Request eller noget support, jeg kan spørge :-(.
Avatar billede MADOlsen Forsker
21. februar 2014 - 09:26 #4
Hvis du trykker på tandhjulet oppe i venstre hjørne, når du er logget ind, trykker på "Hjælp" og vælger "Min Outlook.com-konto er midlertidigt blokeret" er der nederst på siden et link til "Kontakt support".
Avatar billede tille78 Nybegynder
21. februar 2014 - 10:11 #5
Mange tak, men det har jeg slet ikke mulighed for at vælge. Der er ikke noget tandhjul, men kun mulighed for at vælge, hvordan jeg vil modtage sikkerhedskoden (og det er til godmail, som jeg ikke har/ikke modtager noget på, når jeg opretter en)...