Avatar billede Brodtgaard Nybegynder
12. februar 2014 - 13:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opgradere XP til Win 7

Hej

Jeg har ikke så meget forstand på forskellen mellem 32 og 64 bit.
Jeg vil gerne opgradere fra XP (32 bit) til Win 7 (64 bit).
Kan jeg opgradere til Win7 64 bit uden problemer fra XP 32 bit?
Eller kan der være noget af mit hardware som ikke kan håndtere 64 bit ??

På forhånd tak
Avatar billede Jensen DK Novice
12. februar 2014 - 14:05 #1
Du skal da skrive hvad di pc består af, hvilken prosessor sidder der i bla hvilket grafikkort hvor mange ram osv.
Avatar billede Brodtgaard Nybegynder
12. februar 2014 - 14:18 #3
Her er et billede af spcifikationerne:

http://oi62.tinypic.com/iyd1ef.jpg
Avatar billede Brodtgaard Nybegynder
12. februar 2014 - 14:19 #4
Jeg har 4 GB ram i nu
Avatar billede Brodtgaard Nybegynder
12. februar 2014 - 14:38 #5
Hej igen

Nu har jeg prøvet at downloade og køre det program som karise_larry har linket til, og det er grønne flueben hele vejen til et 64 bit system :)

Så hvis du vil sende et svar, så jeg kan give point og lukke svaret
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2014 - 16:44 #6
Har du et specielt program der kræver en 64 bit installation?
Kan du udbygge den ram mængde du har nu, og få glæde af et 64 bit system, eller er det max for bundkortet du har i nu?
12. februar 2014 - 18:03 #7
Ping...

Dette var så et [svar] ...

Good Luck ...