Avatar billede lupin12 Mester
10. februar 2014 - 17:49 Der er 4 kommentarer

Asus U36g

Hej jeg har en Asus U36G som jeg gerne vil gendanne, hvor finder jeg recovery software da jeg desværre har fået slette det fra pc.en
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2014 - 20:49 #1
og du har ikke lavet recovery cd skiverne?
Avatar billede lupin12 Mester
11. februar 2014 - 12:17 #2
Næ hvordan gør jeg det. Jeg vil gerne ha den tibage til som da jeg købte den.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2014 - 17:29 #3
Har du afinstalleret programmerne, eller hvordan er de fjernet?
Med hensyn til gendannelse af system til fabriksindstillinger, er der i første skærmbillede du ser som regel en taste man skal trykke på for at starte denne gendannelse.
PS Alle data på c drevet slettes og overskrives ved denne operation, så alle personlige filer skal du tage backup af.
Har du installaeret programmar du selv har købt forsvinder de også. Så har du programmer skal du lige have styr på installaerings software og nøgler før du gendanner til fabriksindstillinger.
Har du mail lokalt liggende på computeren, skal du også tage backup af dette.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2014 - 17:31 #4
For at starte gendannelse vil jeg umiddelbart tro du skal trykke på F9 lige efter Asus skærmbilledet fremkommer på skærmen, lige som du starter pc.
Husk nu at gemme det du vil passe på.