Avatar billede por1 Seniormester
05. februar 2014 - 20:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

uønsket meddelelse.

jeg får hele tiden meddelelsen "det er kun sikkert indhold, der vises" og så får jeg valget, om jeg vil se hele indholdet, der sker bare det, at siden bliver opdateret.
hvordan får jeg det fjernet?
jeg kører win7 på en pc.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. februar 2014 - 20:33 #1
i IE funktioner/internetindstillinger fanebladet Avanceret.
Næstsidste afsnit (sikkerhed) sidste punkt (vis advarsel, hvis der skiftes ...) der skal IKKE være hak i den.
Avatar billede por1 Seniormester
05. februar 2014 - 20:40 #2
det er der heller ikke. genstartes?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. februar 2014 - 21:15 #3
krontrolpanel / internetindstillinger. Fanebladet Sikkerhed, klik på brugerdefineret niveau.
Under Diverse (langt nede) er en 'Vis blandet indhold' sæt den til aktiver i stedet for spørg.

Hvorfor er spg lukket? du skal ikke svare overhovedet (det er os andre, der svarer på dit spg).
Avatar billede por1 Seniormester
05. februar 2014 - 21:33 #4
jeg lukkede det fordi jeg troede, du mente det var svaret og at jeg selv sku' lukke det, som i går. sorry. prøver lige det du foreslået.
Avatar billede por1 Seniormester
05. februar 2014 - 21:39 #5
yes, det virker, hvor i alverden vidste du det fra?
skriv som svar.