Avatar billede max-payne Nybegynder
03. februar 2014 - 17:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Win XP Pro er 400,00kr. værd

Jeg har været Microsoft partner for nogle år siden.
Jeg har solgt mange OEM versioner. (Kun til sald med ny PC 400,- kr).
I mange tilfælde er det ikke muligt at installerer Win XP Pro OEM, eller også vil de ikke hente opdateringer.
Min advokat arbejder for Statsadvokaten i Viborg, og han oplyser at der er 90% sikkerhed for at jeg vil få alle pengene tilbage.
SÅ er der nogle her på E som ønsker pengene tilbage, så vil jeg gerne tage et par hundrede Win XP Pro licenser med i mit erstatningskrav.
Jeg skal bruge Den orginale CD og den lille merkat som produktnøglen er trykt på (eller et foto af den).
Så vil jeg sørge for at få 400,00 kr retur fra Microsoft Danmark.
Jeg skal ikke have noget for min hjælp. Jeg gør det ganske gratis.
Interesserede kan sende e-mail til:
Max.Payne.IT.Denmark@gmail.com
Eller hendvende sig direkte på adressen:
Max-Payne-IT, Vestergade 50, 6705 Esbjerg Ø
:)  :)  :)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2014 - 20:59 #1
det er som sådanne en gammel ting - ved start af ny pc med windows kan man bare nægte at godkende windows, og så vil m$ refundere et beløb for licensen. Man betaler kun for det, man køber (tager i brug).
Avatar billede max-payne Nybegynder
22. marts 2014 - 14:13 #2