Avatar billede bodil_grove Nybegynder
02. februar 2014 - 00:47 Der er 2 kommentarer

Fejl 0x80048821

I forbindelse med at min stationære PC "døde" her i julen, er den nu klar igen, og samtidigt er alle mine mails fra Outlook Express lagt over i Windows Live Mail. Det er fint, jeg kan rigtig godt lide det program.
Jeg vil spørge om flg.:
Kan jeg tilgå Windows Live Mail fra min bærbare computer? Hvis jeg kan, hvordan sætter jeg det op, jeg har forsægt, men blev svaret med "fejl 0x80048821".

Er der nogen her, som kan give gode råd?

Mvh. Bodil.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. februar 2014 - 06:19 #1
Du skal hente / download windows live vælg mail og brug din kode så virker det.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. februar 2014 - 06:20 #2
Du skal hente / download windows live vælg mail og brug din kode så virker det.
Du henter det fra windows update.