Avatar billede ronrea Seniormester
31. januar 2014 - 13:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lyd på hotmail

Hejsa

Der skulle vel ikke være nogen som ved om det evt er muligt at sætte lyd på, når man modtager en mail på hotmailen ?

På forhånd tak :-)

ronrea
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2014 - 16:39 #1
Du skal så vidt jeg har læst i tråde have et program for at få denne notifikation.
Denne her måske http://www.poppeeper.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2014 - 16:41 #2
Det vil så sige, at selvom du ikke har åbnet hotmail, så skulle programmet opsøge om der ligger mail, og give besked om det.
Men jeg må indrømme jeg ikke selv har prøvet det, da jeg kører XP her og indtil videre har brugt Outlook Express.
Avatar billede ronrea Seniormester
31. januar 2014 - 18:16 #3
Hej

Tak for indlægget.

Det vil jeg prøve. :-)

Ved du om det evt tager meget af hastigheden generelt på PC'en når det kører "i baggrunden".?

Jeg kører i øvrigt også XP

mvh
ronrea
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2014 - 19:19 #4
Som jeg skrev har jeg ikke prøvet programmet, så det ved jeg desværre ikke. Du har vel alligevel et minimum der starter med Windows, så et program her kan jeg ikke forstille mig skulle bruge alverden
Du kan se hvor meget i joblisten under processer når den er installeret
Avatar billede ronrea Seniormester
31. januar 2014 - 19:46 #5
Hej igen

Jeg er ved at afprøve programmet, men kan desværre ikke finde ud af det.

Beklager min manglende evner :-)

mvh
ronrea
Avatar billede ronrea Seniormester
15. februar 2014 - 04:44 #6
Hej
Point uddeles
Avatar billede ronrea Seniormester
15. februar 2014 - 04:48 #7
Hej

Hmm. Vil gerne uddele point, men kan ikke lige finde ud af det.

Går ud fra at du (220661) skal skrive et "svar" for at jeg kan uddele point ? :-)

mvh
ronrea
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2014 - 09:40 #8
Hej ronrea, jeg lægger et svar her :-) og tak for det