Avatar billede esNij Nybegynder
31. januar 2014 - 13:13 Der er 3 kommentarer

Hjælp til sang

Hej alle Eksperter.

Jeg hører tit musik på Spotify og det sidste stykke tid har jeg hørt på en reklame fra Hugo Boss, for deres nye Parfume til mænd, der kører en sang i baggrunden som jeg virkelig godt kan li, men har ingen anelse om hvad den hedder og kunne derfor godt bruge jeres hjælp til at finde ud af hvad den hedder.

Mvh. Mads
Avatar billede finb Ekspert
31. januar 2014 - 15:18 #1
gå på YouTube og skriv "hugo boss"
Avatar billede Caro4886 Nybegynder
31. januar 2014 - 15:54 #2
Kan det være Angel - Massive attack,
switchblade smiles - kasabian eller drive my car - the hot rats
Avatar billede Caro4886 Nybegynder
31. januar 2014 - 15:55 #3
glemte lige en

eller hate to say i told you so - the hives