Avatar billede Henry Poulsen Mester
28. januar 2014 - 21:49 Der er 1 løsning

Mine mails bliver væk

Hej gode eksperter...
Jeg har fået en ca. 3 år gl. Lenovo ThinkPad X201 Tablet. Den er vældig sjov i forhold til min gl. stationære. Jeg startede med Windows 7, lagde en Office 2007 i, og det kørte. Men det gik op for mig, at mails når jeg kun at se i indbakken, næste gang jeg åbner Outlook, så er de pst... væk. De er rigtig væk, ikke i arkivmapper eller papirkurv, bare væk. Jeg har lavet nøjagtig samme opsætning af pop3 gmailen på Lenovo som på den gl. stationære. Der har mailkontoen kørt fint i mindst 5 år. Jeg har alle mails på Google, og i Outlook på min stationære, så jeg ser hvad der kommer.
Men hvad pokker er det jeg ikke kan se i opsætning af på Lenovo maskinen ?
Hilsen Henry
Avatar billede Henry Poulsen Mester
12. februar 2014 - 09:25 #1
Der er ikke bid denne gang, så spørgsmålet lukkes.