Avatar billede putte-e Nybegynder
26. januar 2014 - 20:06 Der er 7 kommentarer

Win 7 Netflix problemer

Ved ikke om jeg er det rette sted, men har store problemer med min bærbar, en asus med windows 7 kørende, har kørt recovery og installeret windows igen, men nu vil Netflix ikke køre ordenligt, efter kort tid passer stemmer og lyd ikke overens og det hakker,  måske jeg mangler at installere noget i forhold til jeg har kørt windows ind igen?  fatter det ikke, synes også når jeg er online eller downloader ting fra nettet så bliver compen meget hurtig langsom,  har en 20 mb forbindelse og online tjek ser fin ud. har også prøvet at stille på alt inde i Netflix, intet hjælper,  noget mangler ved bare ikke hvad det er?

Min cpu er også og ringe ret tit, også selvom jeg slet ikke laver noget på computeren,  ved ikke om det er normalt?

Putte:)
Avatar billede computermusen Nybegynder
04. februar 2014 - 21:32 #1
Hej Putte, det lyder mere som om at du har et generelt problem med din maskine.
Hvilken browser bruger du til at afspille Netflix med?

Er alle windows opdateringer kørt ind på den?
Har du opdateret java samt flash?

VH
Computermusen
Avatar billede computermusen Nybegynder
04. februar 2014 - 21:37 #2
Husk også at installere Microsoft silverlight. Det gør du fra Windows update eller fra Microsofts hjemmeside.
Vh
Computermusen
Avatar billede putte-e Nybegynder
05. februar 2014 - 17:35 #3
Jeg bruger Chrome til netflix, og har alle windows opdateringer, mener også jawa er installeret men har ikke installeret Flash, kan flash godt gøre den store forskel i forhold til netflix?  det er en compaq presario cq57 med windows 7 på.  Noget jeg kan geninstallere for at det måske virker igen?  har jo virket før geninstallering af windows 7
Avatar billede computermusen Nybegynder
05. februar 2014 - 21:28 #4
Har du prøvet at afspille andre ting f.eks på Youtube og andre videoafspillesteder?
Med de andre symptomer, lyder mest af alt som om, at problemet ligger i windows installationen/ din harddisk.
Hvad var grunden til geninstallation tidligere?
Hvor stor er din Partion på den nye installation?
Et problem kan være, at hvis den er langsom, så er det fordi den mangler plads på partionen.
Et skud, men lad mig også lige høre, hvor meget plads du har på dine partioner.

Ps. prøv ligeså at afspille netflix fra din IE browser og se om det gør en forskel.
Hvis ikke, så er det helt klart din installation som er problemet/ harddisk.
Avatar billede putte-e Nybegynder
05. februar 2014 - 23:57 #5
Det var en Recovery installation ved at trykket F11 når computeren startede op, så har ikke helt selv styr på de Partioner, de er rigeligt fordelt på begge partioner.  Grunden var en meget langsom computer.  Noget jeg kan gøre så? og hvis jeg laver en ny recovery hvad skal jeg så huske?  tester lige andre steder at afspille fra, kan ikke gøre det nu da en er min vens computer jeg prøver at forbedre.
Avatar billede computermusen Nybegynder
06. februar 2014 - 10:51 #6
Hej!
Test at du kan køre Netflix fra en anden browser uden problemer.
Ellers skal du tjekke om alle opdateringer til windows er installeret, og at microsoft Silverlight er installeret med sidste nye version også.
Alt efter hvilken maskine det er, så kan der være et recovery image på den allerede. Det kan køres via et evt. indbygget recovery program.
Avatar billede putte-e Nybegynder
10. februar 2014 - 02:24 #7
HAr prøvet alle de ting du nævner uden held, alle window opdateringer, microsoft silverlight er installeret, det er ikke browserne der er problemet, flash er også, kan det være nogle drivere der mangler, har taget de drivere som findes til compen en compaq presario cq57, måske jeg har valgt de forkerte? tog grafik og audio og noget wifi driver sjov ned som passede til den, her fra:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=en&cc=us&dlc=en&sw_lang=&product=5111894

måske jeg skal afinstallere dem igen?  og hvordan bruger jeg det recovery program som jeg kan se der er på harddisken?  det image du snakkede om der?

Putte