Avatar billede ZeBa Ekspert
26. januar 2014 - 07:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Virus eller hvad

Windows 8

Jeg har en html fil på min HD, som jeg bruger som startside og som indeholder en masse links - som alternativ til at bruge browserens bogmærkesystem.
Men nu sker der pludselig det, at browseren lynhurtigt sendes videre til en side, som indeholder ikoner for msn, bing samt et ur som ikon for "Recently visited", et for bogmærker og et for "Add".
I bunden er der desuden en række små ikoner som fx søgekon, weather etc.
Der står ingen adresse i adresselisten, i stedet står der "Søg eller indtast en adresse" - og det er så Google man søger i.
I kildekoden står der allerøverst:
"kildekoden for:jar:file://C/users/mitnavn/Appdata/Roaming/Mozilla/Firefox/Profiles osv. osv. - og den pågældende mappe findes slet ikke.
Øverst i selv kildekoden står der med rødt:
<html xmlns:fb="http://ogp.me/ns/fb#">

Jeg har også en anden html fil med en masse links til fotosider, og den opfører sig på samme måde.

Når jeg er sendt videre til den tåbelige side, kan jeg bruge back tasten til at komme tilbage til min egen startside,

Der er ingen problemer med IE.
26. januar 2014 - 09:35 #1
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. februar 2014 - 11:48 #2
x