Avatar billede Hannehansen Nybegynder
24. januar 2014 - 19:08 Der er 1 kommentar

Sweetpage

Tusind tak for vejledningen til at fjerne denne trælse spyware. Den forsvandt som vejledt! Tak?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2014 - 09:40 #1
Hej og velkommen til .-)

Det er dejligt du også har fået løst dit problem.
Vil du godt være sød at lægge et link til den tråd du så løsningen i?

Er der personer du vil tildele point for for denne hjælp, så bed dem om at lægge et svar her du kan lukke tråden med her igen.
Når der ikke er lagt referencer til gammel tråd, kan det være svært for dem at finde denne, skal jeg nemlig sige dig.
Fortsat god dag :-)

Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo