Avatar billede IAMJESUS Nybegynder
22. januar 2014 - 16:08 Der er 3 kommentarer

Min gamle laptop kan ikke oprette forbindelse til min mobils trådløse hotspot

Hey alle!

Bruger pt min telefon som trådløs router da jeg ikke har andet internet pt.
I går gik min stationære computer så kold, og så ville jeg self prøve min gamle laptop igen.

Da jeg så prøver at logge på nettet, som virkede fint på den stationære, nægter den med adgang og siger: "der kunne ikke oprettes forbindelse til det pågældende netværk. Netværket er muæigvis ikke inde for rækkeviddr mere. Opdater listen over tilgængelig netværk og prøv igen."

Normalt trådløst netværk virkede dagen før da jeg prøvede.det af på min brors trådløse net.

Skal jeg opdatere drivere? Og hvordan gør jeg dette når jeg ikke kan komme på nettet?

Styresystem er Windows Xp og det er en gammel HP laptop.

Håber nogen kan hjælpe :)
Avatar billede tiger_dk Mester
22. januar 2014 - 16:17 #1
Du skal lige huske at, lukke det andet spørgsmål. Du er kommet til, at oprette det samme spørgsmål 2 gange !http://www.eksperten.dk/spm/990665
Avatar billede IAMJESUS Nybegynder
22. januar 2014 - 16:31 #2
Ved ikke lige hvordan jeg lukker den. Skriver fra min tlf. Derfor det fucker op - beklager. Har givet point på den nu i hvert fald...
Avatar billede tiger_dk Mester
22. januar 2014 - 16:50 #3
sætter et mærke i Svar og giv point til dig selv, så kan du lukke den