Avatar billede AnnaSJ93 Nybegynder
21. januar 2014 - 18:46 Der er 2 kommentarer

Hvad er min computer værd?

Jeg købte denne computer(link nedenfor) I 2010. Jeg bruger ikke computeren længere og vil derfor gerne have den solgt?

Er den noget værd?

Jeg har ikke store forventninger, men der er jo forskel på om jeg kan få 500 eller 2000 for den?

Har I nogle bud?

http://www.trustedreviews.com/acer-aspire-timelinex-4820tg_Laptop_review

Computeren er i fin tilstand, dog kan internette hakke lidt hvis man har været online i mere end en time.

på forhånd tak!
Avatar billede sadolin1978 Novice
21. januar 2014 - 21:21 #1
som jeg læser det link du har sendt med findes der flere udgaver af denne, så et komplet model nummer ville være at foretrække hvis man skal have en mulighed for at hjælpe med en pris.
Dog skal dine forventninger som du så rigtigt skriver ikke sættes for højt da det er en maskine med ca. 4 år på bagen

Et højt sat bud ville være ca. 1/3 del af den pris du selv gav for den fra ny
Avatar billede AnnaSJ93 Nybegynder
21. januar 2014 - 21:38 #2
Jeg er ved ikke om dette er det rigtige nummer du leder efter, men på min computer står der
bla disse numre.

Aspire 4820TG
Model No : ZQ1C

eller

Aspire 4820TG - 5454g32 Mnks