Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2014 - 09:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

pareto logic

der kom et skilt op:
"pareto logic" fra "microsoftpartner"

nedenunder står der:
"self-update - no internet connection    progress
regcure pro - no internet connection    Progress"

hvad er det???
jeg har problemer med min Windows update som melder fejlkode
80072F78

kan det ha´noget med det at gøre?
og kan jeg køre pareto logic?
eller er det noget snavs?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2014 - 09:14 #1
supplement til mit sp.mål:
jeg har Windows 7 serv.pack 1
avg
malwarebytes
ccleaner
firewall
fix-it
regcure pro
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2014 - 09:40 #2
prøv at køre denne her

http://support.microsoft.com/?kbid=836941

http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-windows_update/fejl-80072f78-ifm-windows-update/7fc9042a-473e-4110-a545-aa76a66b0283

her er der indtil flere muligheder

men det kan jo bare være dit virusprogram der laver skidtet ???

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2014 - 09:56 #3
#2
dit første link: fix-it - kører jeg flere gange dagligt.
dit sidste link: det sp.mål er oprettet af mig.

den "pareto logic/Microsoft partner" er det noget skidt eller er den "god nok!"
er det et "virus-program" måske eller et "fejl-findings-program"
jeg kan ikke gennemskue det udfra min søgning i Google?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2014 - 11:26 #4
http://www.avg.com/eu-en/av_download_2014_ppc?gclid=CP-jm4D_hLwCFUFd3godGlQAbQ

hent den og læg den på maskinen
tag internet fra
afinstaler avg
rens med ccleaner

genstart
instaler avg
sæt internet til og opdater

så er det udelukket at det skyldes dit virus program som det godt kan være

m.v.h
17. januar 2014 - 20:41 #5
Lige en hurtig ->

www.paretologic.com/

Er det noget som DU SELV har installeret ?

---

Mener du 'alvorligt' at du har

regcure pro

installeret ?
17. januar 2014 - 20:42 #6
(JEG tror ikke på ovenstående ...)
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2014 - 22:47 #7
ja - jeg har installeret reg cure pro - så det åbenbart derfor pareto logic er på banen.
du skriver det somom jeg ikke er rigtig klog - hvad fejler programmet regcure pro da?
18. januar 2014 - 12:38 #8
... det viser sig på et tidspunkt at du skal BETALE for at den 'fixer' de 'fejl' den finder ...
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2014 - 20:07 #9
jeg har fundet ud af, at udover man skal betale senere så lavede pareto logic og regcurepro rigtig meget ravage på min pc.
så de er fjernet fra min pc.
#8
læg lige et svar så jeg kan gi´dig points for din opfattelse af ovst. programmer!
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2014 - 10:46 #10
#4
læg lige et svar så vi kan afslutte sp.målet!

DET BLEV SÅ TIL ENDNU EN RECOVERY og det er så den sidste (udaf ca. 10 stk. på 3 år).
har læst om PUP.Optional og den huserer åbenbart i databasen og skifter efternavn hele tiden.
det må ha´været via div. systemgendannelser p.g.a. fejl i Windows update og efterflg. div. download af mgl. programmer, at jeg har modtaget den virus.

tak for assistancen!
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2014 - 10:51 #11
#2
læg lige et svar så vi kan få afsluttet sp.målet!

#13
#14
DET BLEV SÅ TIL ENDNU EN RECOVERY og det er så den sidste (udaf ca. 10 stk. på 3 år).
har læst om PUP.Optional og den huserer åbenbart i databasen og skifter efternavn hele tiden.
det må ha´været via div. systemgendannelser p.g.a. fejl i Windows update og efterflg. div. download af mgl. programmer, at jeg har modtaget den virus.

tak for assistancen!
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2014 - 11:41 #12
nej - jeg løste ikke noget for dig

du skal bede karise_larry om et svar

for at få ham på banen lægger du selv et svar så vil han auto få en mulighed for at responsere på dit spørgsmål

eller lukker du den bare efter nogle dage eller går ind under hans profil og lægger en ekstra besked til ham

dit valg ok
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2014 - 11:53 #13
#5
læg lige et svar så du kan få points - og tak for din holding til paretologic og regcure
de to lavede bare ravage så det battede!
22. januar 2014 - 06:53 #14
Ping...

(Dette er så et [svar]...)