Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
13. januar 2014 - 16:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjekspørgsmål ved sletning af tabel

Jeg har en makro med en forespørgsel, som skal danne en tabel forfra hver gang, den kører. Dette giver et tjekspørgsmål: "Den eksisterende tabel slettes, før ....". Kan man på nogen måde undgå dette?
Avatar billede terry Ekspert
13. januar 2014 - 16:58 #1
you will need to set setwarnings to off

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/office/bb177386(v=office.12).aspx
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
14. januar 2014 - 16:54 #2
Okay - jeg har ellers klaret mig kun med makroer. Men så må jeg lave en, der går i VB og laver denne kommando. Det prøver jeg lige.
Avatar billede terry Ekspert
14. januar 2014 - 19:15 #3
the solution in the link IS when using a macro, not VB
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
15. januar 2014 - 17:50 #4
Og hvad hedder sådan en fyr på dansk? Kørkommando ...
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
01. februar 2014 - 01:01 #5
Det undrer mig, Terry, at du ikke svarer? Well, jeg fik heller ikke rigtig noget svar, da jeg spurgte på en anden måde her: http://www.eksperten.dk/spm/990898
Men jeg har så fået hul igennem ved at lave en makro, der kalder et stykke kode, som....
Avatar billede terry Ekspert
20. februar 2014 - 18:21 #6
Sorry!
Det under mig også, men må indrømme at jeg har haft lidt travlt ...

If you are using a macro which calls a piece of code then wouldn't it be much simpler by doing it all in code?

I never use macros so must admit that the I don't know the exact syntax (in Danish) for setting warnings on or off.