Avatar billede frbl Nybegynder
09. januar 2014 - 10:28 Der er 2 kommentarer

Google Chrome

Hej

Har i lang tid kørt med Chrome som min foretrukende browser - kører Windows 7, men der sker nu det at hvis jeg taster ord i søgefeltet og trykker enter, er det kun side 1 der ser normal ud, hvis jeg forsøger at gå videre nedtones side 2 (og der vises kun få link) og jeg kan intet gøre, har ikke ændret på nogen indstillinger.
Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?
frbl
Avatar billede claes57 Ekspert
09. januar 2014 - 10:41 #1
1) tøm cache (Ctrl+Shift+Del) i billedet skal der kun være hak i 'tøm cache'
2) fjern evt gamle versioner (chrome opdaterer løbende af sig selv)
http://www.computerworld.dk/art/213746/spar-plads-og-fjern-gamle-chrome-versioner
læs lige artiklen igennem - hent og kør programmet der linkes til, og husk at trykke på Y for at slette gamle versioner.
Avatar billede LNG.DK Novice
09. januar 2014 - 11:35 #2
Eventuelt kør en scanning for spyware ect.