Avatar billede ps76 Forsker
08. januar 2014 - 17:48 Der er 1 løsning

Flytte kontakter fra WLM til TB

Jeg har fået overtalt en bekendt til at installere TB på hans nye pc. I den forbindelse forsøger vi at flytte hans kontakter fra Windows Live mail(på den gamle pc) til Thunderbird - men det giver følgende problemer:
1) Vi eksporterer fra WLM i *csv format - men når filen bliver lagt på nye pc, er det blevet til en *xls fil....? Hvorfor?

2) Har forsøgt fra min egen pc at importere *csv filer til TB - men alle oplysninger ender på første linie på adressekortet - samt en hel masse semikolonner efter navnet.
Hvordan gør man? Er der en bedre måde end at bruge disse eksport/import metoder?
Avatar billede ps76 Forsker
16. februar 2014 - 11:26 #1
jeg lukker denne