Avatar billede oppes Seniormester
06. januar 2014 - 00:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dårlig forbindelse til internet

vi ar bredbånd forbindelse TDC home trio og tre tv'er en stationær k0mputer, alt dette fungerer fint men vi har problemer med vores ipad der er tit ingen forbindelse hvordan kan jeg forbedre det?
Det er især den ipad som tit befinder sig længst væk fra routeren , anden ende af huset.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2014 - 10:07 #1
man kan få en dims til stikkontakten, som forlænger det trådløse signal.
se fx http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/netvark-og-router/NGWN3000RP/netgear-wifi-range-extender-wn3000rp
Avatar billede oppes Seniormester
06. januar 2014 - 12:52 #2
ok1
og den kan bruges til TDC signal trådløs forbindelse?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2014 - 13:00 #3
det skal virke med alle wifi net
Avatar billede oppes Seniormester
06. januar 2014 - 13:20 #4
så må jeg aflutte her send svar så får du pointerne. Er dette den bedste af slagsen eller.......?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2014 - 13:34 #5
der er en i et lidt andet design - lidt efter dine kontakters placering
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/netvark-og-router/NGWN3100RP/netgear-wifi-range-extender-wn3100rp
Avatar billede tiger_dk Mester
06. januar 2014 - 13:46 #6
jeg har også sådan en, og den er skide smart !
Avatar billede oppes Seniormester
06. januar 2014 - 22:59 #7
claes 57 den du mener- er det en net gear range extender WN2000RPT
Avatar billede oppes Seniormester
06. januar 2014 - 23:02 #8
ohnejjeg kan godt se den er ikke det men den er bare noget billigere koster under 300 kr. Men jeg ved ikke hvad er forskellen.