Avatar billede 1964 Nybegynder
05. januar 2014 - 16:15 Der er 1 kommentar

Hvordan sletter jeg mails i outlook til og med en given dato

Da jeg har mange mails, fra årene tilbage, vil jeg gerne kunne slette de mails som f.eks. er fra før en given dato.
Er det muligt at rydde - med et par enkle klik ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
05. januar 2014 - 20:45 #1
Få vist datoen i oversigten- det har du nu nok i forvejen - klik på dato oversigten for at få dem sorteret efter dato. Marker den ældste og med shift holdt nede markerer du så den yngste du vil have slettet - og så sletter du alle de markerede. Skal du slette rigtig mange kan du blive nødt til at nøjes med måske 5000 af gangen..