Avatar billede ps76 Forsker
05. januar 2014 - 12:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Live mail kontaktpersoner

Jeg forsøger at hjælpe min gamle far med hans emails. Han bruger windows live mail fra en W8 pc.
Han/vi kan ikke finde sine kontaktpersoner pludselig. De er blevet væk, siger han. Kun når han vælger TIL kommer der en liste frem. Nu kender jeg ikke Live mail så godt, men burde der ikke være et sted, man kan åbne dem alle, redigere i dem osv? I så fald hvor?
Og jeg kan heller ikke finde ud af hvordan man kommer i indstillinger for W. Live mail...Hvor gemmes dennne?
Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2014 - 13:18 #1
Prøv at kigge her:

http://www.eksperten.dk/spm/934314

Og har du været inde og kigge her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23757
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. januar 2014 - 15:27 #2
Prøv at skrive WAB i søgefeltet!
Avatar billede ps76 Forsker
06. januar 2014 - 15:45 #3
Poko1: Det førte mig faktisk direkte til en mappe med kontaktpersoner - fint nok - det var et stykke ad vejen. Men når jeg så åbner windows live mail - ved at klikke på appèn - så kommer jeg jo ind i mailprogrammet - og der kan jeg ikke se kontaktpersonerne. Burde jeg ikke det?

Hvis jeg vælger at klikke på "favoritter" ude til venstre (den lille "mand"), så står den og kører uendeligt mens den siger "gør dine favoritter klar"...der sker bare ikke mere? Jeg HAR angivet nogle af mine kontaktpersoner som favoritter,selvom jeg ville mene de alle skulle komme ind umiddelbart og være synlige dér?
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. januar 2014 - 17:54 #4
Avatar billede ps76 Forsker
06. januar 2014 - 18:04 #5
ja, det gør de da. Det ser lidt anderledes ud hos mig - men jeg fandt dem - og wab.exe filen, som åbner hele kartoteket. Så nu håber jeg bare det er samme billede på hans - som jeg skal "reparere" på onsdag. Men tak for hjælpen - giv et svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. januar 2014 - 18:12 #6
Læg selv svar samer ikke :-)
Avatar billede ps76 Forsker
06. januar 2014 - 18:15 #7
ok tak alligevel.