Avatar billede bent-mark Juniormester
03. januar 2014 - 18:46 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

2 personer kan ikkebruge Danske Bank fra samme computer.

Hej
Jeg hjælper en del personer med computer og er støt på dette problem med et par som har Danske bank, de kan ikke begge komme på netbank fra deres nye computer som er win.8 og explore 11.
Deres gamle XP var der ingen problem med.
De bliver bedt om at den ene skal bruge en anden browser for at kunne komme på netbanken.
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. januar 2014 - 19:29 #1
Det kunne vel også løses med de havde hver sin konto på windows 8 ?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2014 - 19:34 #2
Man kunne evt prøve at slette alt browserdata før nr 2 logger på netbank.
Ved ikke om det løser problemet, men det er et forsøg værd.
Avatar billede milter Ekspert
03. januar 2014 - 20:57 #3
Allerførst, der burde ikke kunne opstå nogen problemer ved, at to forskellige personer forsøger at logge på netbank på den samme computer.

Første spørgsmål: Logger de begge to på fra den samme brugerkonto?

Andet spørgsmål: Bruger de samme browser, og er Java fuldt opdateret på begge?

Tredje spørgsmål: Logger de begge ud fra netbank, før den næste forsøger at logge ind?
Avatar billede bent-mark Juniormester
04. januar 2014 - 13:07 #4
Hej
ja det var en mulighed men lidt besværlig for dem.
Avatar billede bent-mark Juniormester
04. januar 2014 - 13:08 #5
Hej
Ja du har ret i at dette ikke løser problemet men kun laver lidt ekstraforvirring for dem.
Avatar billede bent-mark Juniormester
04. januar 2014 - 13:12 #6
Hej Milter
1: Ja de logger på fra samme pc brugerkonto.
2: Ja de bruger samme browser (det er det som giver problemet siger Danske bank)og ja Java er opdateret.
3: Ja de logger ud af netbank,
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2014 - 13:16 #7
#4 Ikke hvis man sætter browseren til at gøre det ved lukning af denne.
Så er det kun et spørgsmål om at lukke og tænde for browseen.
Prøv evt en tur med AdwCleaner:

http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede bent-mark Juniormester
04. januar 2014 - 13:53 #8
Hej 220661
Der er lidt jeg skal have prøvet, men der går lige et par dage inden jeg vender tilbage.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2014 - 13:56 #9
Jamen det er bare i orden :-)
Avatar billede bent-mark Juniormester
06. januar 2014 - 22:45 #10
Hej
Så er problemet løst, og ja problemet lå i at der ikke blev logget ud af banken fra mandens konto og så når konen så ville ind straks efter fik hun den besked at hun skulle bruge en anden browser.
Jeg fandt problemet i dag da jeg på fjernstyring fik hende til at gøre som hun plejer, og der faldt så 10 øren da hun brugte den lille røde kryds men ikke loggede ud.
Så er lige spørgsmålet hvem skal have mine point, som er klar til udbetaling.
Jeg takker for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2014 - 22:58 #11
Velbekomme.
Du beder den der ledte dig mest på sporet om at lægge svar du kan bruge.
Men ligger dit svar ikke i #3?
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2014 - 19:18 #12
Velbekom.

Jeg tillader mig at lægge et "Svar", så alle kan se, at problemet er løst, eller i det mindste afsluttet :-)

Prøv at kigge på linkene herunder mht. point og pointgivning:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2014 - 19:20 #13
Og det blev så alligevel ikke et "Svar" men en "Kommentar".

Her kommer svaret.
Avatar billede bent-mark Juniormester
08. januar 2014 - 21:11 #14
Jeg takker for hjælpen og kan efterfølgende se at det må blive milter som skal have de point.
Tak
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2014 - 21:46 #15
Velbekom.

Og så mangler du bare at klikke på "Accepter" i mit svar i #13. Så er du blevet 200 point fattigere, og jeg er blevet 200 point rigere :-)
Avatar billede milter Ekspert
09. januar 2014 - 16:10 #16
Tak for point :-)