Avatar billede barth Professor
26. december 2013 - 11:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adressekartotek Outlook 2013

Jeg har købt en ny laptop og har installeret Office 2013. Men jeg har er irriterende problem med Outlook.

Når jeg åbner en ny mail, og klikker på adresselinien for at få mit adressekartotek op er det tomt. Den åbner det i "kontakter - mit navn" og der er ikke mulighed for at ændre. Og her er ingen af mine kontakter.

Hvis jeg i stedet går ind i "Personer" har jeg alle mine kontakter, men den funktion kan jeg ikke åbne i mailen.

Yderst til højre i menulinjen kan jeg klikke på "adressekartotek". Det er det der åbnes når jeg klikker på adresselinien i mailen, og det er tomt.

Det jeg har brug for er at komme ind i kontakter, som er yderst til venstre når jeg åbner "personer". Der står alle mine kontakter.

Så det jeg gerne vil er enten at komme ind i kontakter når jeg klikker på adresselinien, eller også importere alle mine kontakter til adressekartoteket.

Kan jeg det???????
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2013 - 11:36 #1
Kan du se dem i den lille bog før søgefeltet Find kontakt personer? hvis ikke Så tryk på funktioner indstillinger og vælg den rude hvor du kan se dem! og tryk derefter på anvend.
Avatar billede barth Professor
26. december 2013 - 11:52 #2
Nej. Ved den lille bog står der adressekartotek, og der er ikke noget i.
Undskyld jeg spørger dumt. Hvor finder jeg funktioner - indstillinger?
Avatar billede barth Professor
26. december 2013 - 12:02 #3
Nu er jeg med, men når jeg klikker på bogen, og åbner adressekartoteket og klikker funktioner, indstillinger, kan jeg ikke nogen steder åbne mine kontakter. Selv når jeg klikker på kontakter???
Avatar billede barth Professor
26. december 2013 - 12:05 #4
Nu lykkedes det sørme. Jeg ændrede til brugerdefinerede. Der kommer stadig ikke noget op når jeg trykker på adresselinjen, men når jeg så trykker søg, kommer de. Tak for inspirationen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2013 - 12:26 #5
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2013 - 12:26 #6
Fik  ikke opdateret.
Avatar billede barth Professor
26. december 2013 - 16:09 #7
Hej. Tak skal du ha'. Men jeg har fået løst problemet. Men det er smadder pænt af dig at hjælpe.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2013 - 16:26 #8
Men så var det sørme godt at jeg ikke samler point :-(
Avatar billede barth Professor
26. december 2013 - 16:33 #9
Men du må godt få point. Jeg ville blot lukke den. Men send et svar, så giver jeg point. :)