Avatar billede Timm1 Nybegynder
25. december 2013 - 17:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

[Netværksproblemer] Sider længe om at indlæse eller vil slet ikke

Hej

Jeg er for nylig stødt på et problem med min bærbare computere.
På det seneste har jeg ikke været i stand til at indlæse internet sider hverken på chrome, internet explore eller firefox. Det virkede i forgårs, og har prøvet at gendanne computeren men det fungerede ikke.

Jeg kan sagtens være på skype og spille andre online spil, kan bare ikke surfe rundt på internet sider :(
mit antivirus kan ikke finde noget og har også prøve at deaktivere firewallen helt hvilket heller ikke hjalp [bruger avg] (har også slået avg helt fra hvilket heller ikke hjalp.)

andre computere i huset har intet problem.

oplysninger om computeren

2 år gammel
produktmærke: Asus
model K55VD-SX160V
bruger system : windows 7 home premium

Håber i kan hjælpe mig

mvh Timmi
Avatar billede Timm1 Nybegynder
25. december 2013 - 18:49 #1
har fundet en løsning
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
25. december 2013 - 18:59 #2
Hvis du har fundet en løsning så skal du give dig selv point og lukke spørgsmålet.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2013 - 21:00 #3
Du må meget gerne fortælle hvad din løsning var :-)
Avatar billede Timm1 Nybegynder
26. december 2013 - 14:27 #4
Løsningen var sådan set enkel. faktisk lidt pinligt, men jeg er heller ikke den store IT supporter :)

Da jeg for et par dage siden havde kørt en opdatering, var det åbenbart en opdatering som omfattede mit netkort. Derfor skulle jeg faktisk bare genstarte min router. også kørte mit internet som normalt.

Jeg troede ikke dette var løsningen da andre enheder på netværket jo kørte som normalt.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2013 - 18:11 #5
Ok. Tak for det.