Avatar billede aleq Juniormester
24. december 2013 - 18:27 Der er 1 løsning

Kortvarig hvid baggrundsfarve på nyåbnede vinduer (high contrast mørk interface)

Hej

Jeg har allerede oprettet denne tråd på engelsk herovre http://www.eightforums.com/general-support/35619-brief-white-flashes-when-opening-new-windows.html

Alle detaljer har jeg allerede skrevet derinde og postet screenshots, så der er ingen grund til at gentage det hele, men for at opsummere, er problemet følgende:

Jeg bruger high contrast theme i Windows 8.1 fordi det er lettere for mine øjne at bruge mørk baggrund og lys tekst. Problemet er at når jeg åbner nye vinduer (explorer vinduer, programmer og browsere), så inden man ser selve indholdet af vinduerne, fremstår de som hvide firkanter. Det giver mig hovedpine om aftenen.

Kan nogen være så venlig og rette mig hen mod en løsning? Evt et sted i regedit hvor man evt. kunne tvinge denne hvide farve til at være grå eller sort i stedet?

På forhånd tak og god Jul! ;)
Avatar billede aleq Juniormester
22. februar 2014 - 08:46 #1
Intet svar. Lukker